9 kwietnia 2013

Kasza jaglana z bananami i brzoskwiniami na ciepło :)

To moje ulubione śniadanie - słodkie, sycące i bardzo zdrowe. :) Znakomicie smakuje również na zimno, jednak zalecam spożywanie głównie na ciepło. Polecam przy przeziębieniu.

Potrzebujemy:
- 2 banany
- 3 półówki brzoskwiń z puszki
- szklanka kaszy jaglanej
- opcjonalnie łyżka miodu

1. Gotujemy kaszę.
2. Banana kroimy w plasterki, a brzoskwinie w drobną kostkę.
3. Ugotowaną kaszę mieszamy wraz z owocami.
4. Opcjonalnie możemy dodać łyżkę miodu lub syropu klonowego.
5. Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom :)






6 komentarzy:

  1. oooo bardzo fajny patent te banany i brzoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do korzystania z moich innych przepisów z udziałem kaszy jaglanej http://tanczacyzgarami.blogspot.com/search/label/kasza%20jaglana

      :)

      Usuń
  2. jaglanka w takiej smacznej wersji - oczywiście ,że pycha !! mm z bananami <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ...z brzoskwiniami nie próbowałam :).... Najwyższa pora :)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwszy raz zrobiłam kaszę jaglaną na śniadanie i wybrałam właśnie to połączenie. Było niesamowicie smacznie. Polałam jeszcze jogurtem naturalnym. Pycha.

    OdpowiedzUsuń